Завантаження

КОМПАНІЯ МОРЕ ПИВА

МОРЕ ПИВА - НАЙБІЛЬША В УКРАЇНІ МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ РОЗЛИВНОГО ПИВА, ЛІДЕР СЕГМЕНТУ ЗА ОБСЯГАМИ ПРОДАЖІВ, РІВНЕМ УПІЗНАВАНОСТІ ТА ВІДВІДУВАННЯ. ПЕРШИЙ МАГАЗИН КОМПАНІЇ БУЛО ВІДКРИТО В 2009 РОЦІ У ДНІПРІ.

НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ

Розвиваючись шляхом франшизи, компанія працює у Дніпропетровській, Київській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській, Харківській, Черкаській областях та об'єднує понад 300 фірмових торгових точок в 22 містах України.

Базовим форматом для МОРЕ ПИВА є компактний «мінімаркет». Однак у 2016 році мережа почала освоювати альтернативний формат. У квітні 2018 року компанія презентувала новий бренд HOP HEY і оголосила про початок реформату мережі.

Магазини HOP HEY, які приходять на зміну звичному МОРЕ ПИВА, працюють в режимі часткового самообслуговування: тут повністю відмовилися від вагової продукції, всі закуски попередньо упаковані і мінімально контактують із зовнішнім середовищем, клієнт має можливість самостійно зібрати більшу частину замовлення, а продавці здійснюють налив напоїв і надають консультації. Крім того, новий формат відрізняється розширеним асортиментом, пропонуючи клієнтам

  • продукцію українських регіональних і крафтових пивоварень на розлив і у пляшках;
  • власні сорти пива: «Кошерне Пшеничне», «Берлінгер», «Трембіта» і Braunwald;
  • ексклюзивні сорти пива від First Dnipro Brewery та Fanatic;
  • алкогольні та безалкогольні напої;
  • понад 200 видів закусок;
  • пивну атрибутику;
  • товари для відпочинку та розваг на природі і вдома.

Мережа МОРЕ ПИВА внесла відчутний внесок в культуру сприйняття крафтового пива в Україні.

Ще в листопаді 2015 року компанія спільно з Першим Дніпропетровським пивзаводом (First Dnipro Brewery) запустила регулярно оновлювану лінійку лімітованих авторських сортів. Завдяки їй, багато хто вперше зміг познайомитися з класичними та новими стилями пива, які залишило без уваги промислове пивоваріння.

Місія нашої компанії - формуючи пивну культуру, сприяти розвитку національної і ділової культури в країні.

Відповідно до місії магазини МОРЕ ПИВА та HOP HEY продовжують знайомити клієнтів з багатим різноманіттям стилів пива і допомагають зробити приємні моменти відпочинку ще приємнішими.

Більш ніж півмільйона клієнтів щомісяця відвідують магазини МОРЕ ПИВА. Понад 80% покупців вже стали учасниками програми лояльності Mclub і отримують бонуси за здійснені покупки.

Власний контакт-центр компанії МОРЕ ПИВА забезпечує підтримку клієнтів, дає доступ до необхідної інформації і допомагає у вирішенні питань, пов'язаних з роботою мережі. Щомісяця оператори безкоштовної лінії 0 800 30 20 50 обслуговують понад двадцять п'ять тисяч звернень.

З 2015 року компанія стала першою мережею в своєму сегменті, що працює в мультиканальному режимі. Сайт morepiva.ua дозволяє клієнтам робити попередні замовлення або здійснювати покупки через інтернет, не виходячи з дому.

Свою роботу компанія «МОРЕ ПИВА» вибудовує відповідно до низки ключових принципів, серед яких:

  • Позитивний вплив на добробут суспільства за допомогою реалізації високоякісних товарів за розумними цінами.
  • Чесне, компетентне і порядне партнерство.
  • Професіоналізм і ділова культура високого рівня.
  • Постійне вдосконалення бізнес-процесів, впровадження кращих світових практик.

Крім того, в рамках соціальних ініціатив компанія спрямовує значні ресурси на вирішення актуальних проблем суспільства, приносячи користь державі.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ З МОРЕ ПИВА

  • Прозорі умови.
  • Вибудовування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин.
  • Надійність і гарантоване виконання прийнятих на себе зобов'язань.
Дізнатися більше

ДЕВІЗ МОРЕ ПИВА - ЯКІСТЬ НА ВСІХ ЕТАПАХ РОБОТИ

КРАЩИЙ АСОРТИМЕНТ
Ми постійно стежимо за новинками, аналізуємо вподобання покупців, поповнюємо асортимент якісними сортами пива та вишуканими закусками.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Мережа МОРЕ ПИВА відповідає за якість продукції у фірмових магазинах, а в разі виникнення суперечливих моментів готова здійснити повернення грошей або обмін товару.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ
Підвищуючи рівень комфорту клієнтів, МОРЕ ПИВА впроваджує інноваційні рішення та вдосконалює сервіс.

КОРОТКА ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

Переглянути всю історію
розлити в тару
Пляшка, 2 л
Пляшка, 1.5 л
Пляшка, 1 л
Пляшка, 0.5 л