
КОМПАНІЯ МОРЕ ПИВА

Компанія Море Пива відома поціновувачам пінного ще з 2009 року. Перші магазини розливних напоїв з червоно-білою вивіскою з’явилися у Дніпрі. За понад 12 років мережа розрослася до майже 400 магазинів у 29 містах та стала найбільшою в Україні в своєму сегменті за рівнем продажів, впізнаваності та відвідування. На сьогодні компанія працює у Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській, Миколаївській, Харківській, Херсонській та Черкаській областях.
Базовим форматом Море Пива є компактний «мінімаркет». Однак 2016 року мережа почала видозмінюватися. І вже у квітні 2018 — компанія презентувала свій новий бренд HOP HEY beer shop та запустила реформат мережі.
Стильний дизайн біршопів та значно ширший асортимент продукції за прийнятними цінами одразу припали до вподоби прихильникам крафту та оригінальних закусок. Крім того, перевагами НOP HEY beer shop є те, що тут:
- Кожен клієнт може самостійно зібрати більшу частину замовлення.
- Є можливість придбати брендовану пивну атрибутику і товари для відпочинку.
- А також отримати професійну консультацію продавців та дібрати напої та закуски на власний смак.
Розвиток пивної культури
Море Пива пропонує клієнтам якісну продукцію від українських регіональних та крафтових пивоварень на розлив та у пляшках. А саме:
- власні сорти пива: «Бланшер», «Берлінгер», «Трембіта», Allesgut, Braunwald, Lightner;
- ексклюзивні сорти пива від First Dnipro Brewery та Fanatic;
- смачні безалкогольні напої;
- понад 100 видів закусок (всі вони попередньо упаковані, тож мінімально контактують із довкіллям).
У листопаді 2015 року компанія спільно з Першим Дніпропетровським пивзаводом (First Dnipro Brewery) запустила лінійку лімітованих авторських сортів, що постійно оновлюється.
«Ми не лише популяризуємо український продукт, а й робимо значний внесок у культуру споживання крафтового пива. Завдяки колабораціям із нашими заводами — дніпровськими заводами First Dnipro Brewery та Fanatic — HOP HEY beer shop знайомить українців як із класичними, так і з новими стилями пива, що залишалися поза увагою промислового виробництва», — зазначають співзасновники компанії.
Якість від заводу до магазину
Окрім широкого асортименту розливних і крафтових напоїв прихильність клієнтів компанія також заслужила чудовим сервісом та контролем якості продукції на кожному етапі.
«Наше пиво варять на сучасних українських заводах європейського рівня з дотриманням усіх санітарних норм. Після чого без пастеризації й фільтрації його одразу розливають в невеликі 30-ти літрові кеги та тримають за певної температури. Так пиво довше зберігає свої смакові та корисні властивості. А наші клієнти, відповідно, довше насолоджуються його свіжістю та ідеально збалансованим смаком», — зазначають співзасновники компанії.
К — клієнтоорієнтованість
Магазини Море Пива та HOP HEY щомісяця відвідує понад 500 000 клієнтів. Більш ніж 80% покупців уже стали учасниками програми лояльності Mclub і отримують бонуси за покупки.
Власний контакт-центр компанії надає клієнтам інформаційну підтримку, допомагає у вирішенні питань, пов'язаних із роботою мережі.
На крок попереду
Море Пива вибудовує свою роботу відповідно до низки основних принципів, серед яких:
- Позитивний вплив на добробут суспільства за допомогою реалізації високоякісних товарів за розумними цінами.
- Чесне, компетентне і порядне партнерство.
- Професіоналізм і ділова культура високого рівня.
- Постійне вдосконалення бізнес-процесів, впровадження кращих світових практик.
Крім того, в рамках проєктів корпоративної соціальної відповідальності компанія спрямовує значні ресурси на вирішення актуальних і гострих проблем суспільства, підтримує екологічні та спортивні ініціативи.
ДЕВІЗ МОРЕ ПИВА - ЯКІСТЬ НА ВСІХ ЕТАПАХ РОБОТИ
Гарантія якості
Найкращий асортимент
Впровадження інновацій
ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ З МОРЕ ПИВА
- Прозорі умови.
- Вибудовування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин.
- Надійність і гарантоване виконання прийнятих на себе зобов'язань.

КОРОТКА ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

-
2009Відкриття першого магазину Море Пива в Дніпрі. До кінця року мережа нараховує 5 торгових точок.
-
2013Мережа виходить за межі Дніпра і до кінця року налічує вже 50 магазинів.
-
2014Мережа об'єднує 80 фірмових магазинів в Дніпропетровській, Київській, Полтавській, Кіровоградській та Черкаській областях. Розпочала роботу гаряча лінія для клієнтів.
-
2015Кількість магазинів досягла 172. Починають роботу інтернет-магазин morepiva.ua і програма лояльності. Компанія запускає унікальний крафтовий проект «ГУРМАН-МЕНЮ» і щотижня знайомить споживачів з різними стилями пива.
-
2016Фірмові магазини Море Пива відкриваються в Одесі. Мережа долає позначку в 200 торгових точок, активно освоює новий для себе формат маркету самообслуговування з розширеним асортиментом.
-
2017Кількість фірмових торгових точок досягла 330. Фахівці компанії продовжують удосконалювати власний формат магазинів самообслуговування, впроваджують ряд рішень, що дозволяють зробити процес покупки максимально комфортним і швидким. У Дніпропетровській області починає роботу великий сучасний розподільний центр.
-
2018У квітні компанія презентувала новий бренд HOP HEY і оголосила про початок повного реформати мережі. У липні з новим брендом компанія почала працювати в Харкові.
-
2019Магазини компанії відкрилися в Запоріжжі, Миколаєві і Херсоні. Загальна кількість торгових точок досягла 400.
-
2020Мережа магазинів Море Пива та HOP HEY beer shop працює в 10 областях та 27 містах.
-
2021Перший HOP HEY beer shop відкрився в Чехії.