Завантаження

Компанія «Море Пива»

«МОРЕ ПИВА» - НАЙБІЛЬША В УКРАЇНІ МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ РОЗЛИВНОГО ПИВА, ЛІДЕР СЕГМЕНТУ ЗА ОБСЯГАМИ ПРОДАЖІВ, РІВНЕМ ВПІЗНАВАНОСТІ І ВІДВІДУВАНЬ. ПЕРШИЙ МАГАЗИН ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ БУЛО ВІДКРИТО У 2009 РОЦІ В М. ДНІПРО.

НА СЬОГОДНІ

Розвиваючись шляхом франшизи, компанія об'єднує вже понад 300 фірмових торгових точок у 18 містах України в Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській та Київській областях.

Базовим форматом для компанії є компактний «мінімаркет». Однак у 2016 році мережа почала освоювати альтернативний формат - «маркет самообслуговування». Це більш просторі сучасні магазини, які пропонують клієнтам підвищений комфорт при здійсненні покупки, вільний доступ до товарів і розширений асортимент.

Партнерами компанії «МОРЕ ПИВА» сьогодні є понад 50 постачальників якісних сортів пива, закусок і супутніх товарів, завдяки яким вдалося сформувати затребуваний асортимент магазинів, що включає в середньому 90-100 найменувань.

В «МОРЕ ПИВА» представлені більше 30 сортів розливного пива з України та Європи, сорти власних торгових марок «Кошерне Пшеничне» і «Берлінгер Лагер», зварені за німецькими технологіями, пляшкове пиво, безалкогольні напої та понад 100 видів закусок. Компетентні продавці-консультанти, ґрунтуючись на уподобаннях клієнта, завжди готові запропонувати оптимальне поєднання напоїв і закусок.

Наслідуючи світові тенденції, «МОРЕ ПИВА» активно розвиває культуру споживання крафтового пива в Україні та знайомить клієнтів з багатим різноманіттям стилів цього напою.

Місія компанії - формуючи пивну культуру, сприяти розвитку національної і ділової культури в країні.

Реалізуючи цю місію, в листопаді 2015 року мережа спільно з Першим Дніпропетровським пивзаводом (First Dnipro Brewery) запустила унікальний проект «Гурман Меню» - оновлювану щотижня лінійку лімітованих авторських сортів пива.

До лінійки «Гурман Меню» увійшли 52 ексклюзивні сорти, зварені в рамках найвідоміших пивних стилів. Таким чином клієнти компанії мали можливість познайомитися зі світовими традиціями пивоваріння та відкрити для себе нові грані улюбленого напою.

Більше ніж півмільйона клієнтів щомісяця відвідують магазини «МОРЕ ПИВА». Понад 60% покупців вже стали учасниками програми лояльності Mclub і отримують бонуси за здійснені покупки.

Власний контакт-центр компанії «МОРЕ ПИВА» забезпечує підтримку клієнтів в режимі 24х7, дає доступ до необхідної інформації і допомагає у вирішенні питань, пов'язаних з роботою мережі. Щомісяця оператори безкоштовної лінії 0 800 30 20 50 обслуговують понад двадцять п'ять тисяч звернень.

З 2015 року компанія стала першою мережею в своєму сегменті, що працює в мультиканальному режимі. Сайт morepiva.ua дозволяє клієнтам робити попередні замовлення або здійснювати покупки через Інтернет, не виходячи з дому.

Свою роботу компанія «МОРЕ ПИВА» вибудовує відповідно до низки ключових принципів, серед яких:

  • Позитивний вплив на добробут суспільства за допомогою реалізації високоякісних товарів за розумними цінами.
  • Чесне, компетентне і порядне партнерство.
  • Професіоналізм і ділова культура високого рівня.
  • Постійне вдосконалення бізнес-процесів, впровадження кращих світових практик.

Крім того, в рамках соціальних ініціатив компанія спрямовує значні ресурси на вирішення актуальних проблем суспільства, приносячи користь державі.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ З МОРЕ ПИВА

  • Прозорі умови.
  • Вибудовування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин.
  • Надійність і гарантоване виконання прийнятих на себе зобов'язань.
Дізнатися більше

ДЕВІЗ МОРЕ ПИВА - ЯКІСТЬ НА ВСІХ ЕТАПАХ РОБОТИ

КРАЩИЙ АСОРТИМЕНТ
Ми постійно стежимо за новинками, аналізуємо вподобання покупців, поповнюємо асортимент якісними сортами пива та вишуканими закусками.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Мережа МОРЕ ПИВА відповідає за якість продукції у фірмових магазинах, а в разі виникнення суперечливих моментів готова здійснити повернення грошей або обмін товару.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ
Підвищуючи рівень комфорту клієнтів, МОРЕ ПИВА впроваджує інноваційні рішення та вдосконалює сервіс.

КОРОТКА ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

Переглянути всю історію
розлити в тару
Пляшка, 2 л
Пляшка, 1.5 л
Пляшка, 1 л
Пляшка, 0.5 л