Про Hop Hey

Про Hop Hey

Про компанію

Hop Hey | Море пива – найбільша в Україні мережа магазинів розливного пива, лідер за обсягами продажів, рівню впізнанності та відвідування. Перший магазин компанії був відкритий 1 червня 2009 року в Дніпрі.

Місія нашої компанії - формуючи пивну культуру, сприяти розвитку національної та ділової культури в країні.

Розвиваючись по шляху франшизи, компанія працює в Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Київській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській, Миколаєвській, Харківській, Херсонській, Черкаській областях

400 фірмових магазинів
30 містах України

Магазини HOP HEY, які приходять на зміну звичному МОРЕ ПИВА, працюють в режимі часткового самообслуговування: тут повністю відмовилися від вагової продукції, всі закуски попередньо упаковані і мінімально контактують із зовнішнім середовищем, клієнт має можливість самостійно зібрати більшу частину замовлення, а продавці здійснюють налив напоїв і надають консультації.

Гарантія якості Відповідаємо за якість продукції у фірмових магазинах
Найкращий асортимент Якісні сорти пива і смачні закуски
Впровадження інновацій Втілюємо інноваційні рішення і поліпшуємо сервіс
Девіз Hop Hey - якість на всіх етапах роботи
Новий формат пропонує клієнтам:
  • продукцію українських регіональних і крафтових пивоварень на розлив і в пляшках;
  • алкогольні та безалкогольні напої;
  • понад 200 видів закусок;
  • товари для відпочинку та розваг на природі і вдома;
  • власні сорти пива: «Кошерне Пшеничне», «Берлінгер», «Трембіта», Allesgut, Braunwald, Lightner;
  • ексклюзивні сорти пива від First Dnipro Brewery и Fanatic;
  • пивну атрибутику.

Мережа Hop Hey внесла відчутний внесок в культуру сприйняття крафтового пива в Україні.

Ми гарантуємо прозорі умови
Вибудовуємо довгострокові взаємовигідні партнерські відносини
Надійність і гарантоване виконання прийнятих на себе зобов'язань
Коротка історія компанії
Відкриття першого магазину МОРЕ ПИВА в Дніпрі. До кінця року мережа нараховує 5 торгових точок.
Мережа виходить за межі Дніпра і до кінця року налічує вже 50 магазинів.
Мережа об'єднує 80 фірмових магазинів в Дніпропетровській, Київській, Полтавській, Кіровоградській та Черкаській областях. Розпочала роботу гаряча лінія для клієнтів.
Кількість магазинів досягло 172. Починають роботу інтернет-магазин morepiva.ua і програма лояльності. Компанія запускає унікальний крафтовий проект «ГУРМАН-МЕНЮ» і щотижня знайомить споживачів з різними стилями пива.
Фірмові магазини МОРЕ ПИВА відкриваються в Одесі. Мережа долає позначку в 200 торгових точок, активно освоює новий для себе формат маркету самообслуговування з розширеним асортиментом.
Кількість фірмових торгових точок досягло 330. Фахівці компанії продовжують удосконалювати власний формат магазинів самообслуговування, впроваджують ряд рішень, що дозволяють зробити процес покупки максимально комфортним і швидким. У Дніпропетровській області починає роботу великий сучасний розподільчий центр.
У квітні компанія презентувала новий бренд HOP HEY і оголосила про початок повного реформування мережі. У липні з новим брендом компанія почала роботу в Харкові.
Магазини компанії відкрилися в Запоріжжі, Миколаєві і Херсоні. Загальна кількість торгових точок досягла 400.
У травні перші магазини HOP HEY відкрилися в Житомирі.